quinta-feira, 5 de janeiro de 2017

«Η μη αναστρεψιμότητα του χρόνου» (...) 274




Προς το παρόν σήμερα, η οποία επιδιώκει την ποιότητα ως κάτι χρήσιμο και ευημερία, και η πρώτη εκφράζεται από το υψηλό επίπεδο της ζήτησης που προκύπτει από αυτή την εγγύηση και τη σταθερότητα.

Αντίστοιχα η δεύτερη μεταφράζει τη σταθερότητα που θα συνδέεται με μια φυσική τάση να μείνει.

Η ευημερία είναι, επίσης, συναισθηματική και ψυχολογική, επειδή είναι σιωπηρή ιδιότητες στις ζωές των ανθρώπων που συμβάλλουν στην υγιή και αρμονική φυσική σταθερότητα.

Έτσι, η ευημερία της διαμονής είναι η αίσθηση των αντικειμενικών συνθηκών, επειδή στοχεύουν κάτι (...) πρέπει να προορίζονται για την επίτευξη, από τη μία πλευρά.

Από την άλλη πλευρά, οι υποκειμενικές συνθήκες, ανατρέξτε ο ενδιαφερόμενος, καθώς το μόνο που έρχεται από το εξωτερικό απόψεις και αναφερόμενος στο συγκεκριμένο πρόσωπο.

Αυτές οι υποκειμενικές συνθήκες απαιτούν την ικανοποίηση της ασφάλειας και της προστασίας της ιδιωτικής ζωής σε διάφορους τομείς της ζωής.

Η ευημερία της κατασκευής περιλαμβάνει νέες μορφές κοινωνικής αλληλεγγύης, στην οποία ο ρόλος του κράτους στις σύγχρονες κοινωνίες, έχει μεγάλη σημασία, ιδιαίτερα για την εφαρμογή ενός «νέο σχέδιο» του κράτους πρόνοιας.

Κατά την τρέχουσα συζήτηση και τον προβληματισμό, αν pactuam η πιο συνοπτική συνθετική ομιλία που προκύπτουν από τα μέτρα σχετικά με διάφορους μηχανισμούς που έχουν υιοθετηθεί για τη βελτίωση και την κοινωνική προστασία.

Υπάρχουν ζητήματα που βασίζονται σε μια στέρεη βάση που ερευνά την προέλευση και γένεση των προβλημάτων της, σύμφωνα με την οποία, αναζητούν τις αιτίες πηγή, τα αποτελέσματα και τις συνέπειές της.

Κάνοντας αυτό το απαιτητικό σκοπό να φέρει το σύστημα ευέλικτο και προσαρμοσμένο στις πραγματικότητες της κοινωνικής προστασίας, που τον τελευταίο καιρό έχουν σχεδιαστεί από διάφορα κράτη.

Πόσο επείγουσα και αναπόφευκτη μέτρο παρέμβασης και ρύθμισης του νέου συστήματος κράτους πρόνοιας.

Για να επισημάνετε τους μηχανισμούς που εφαρμόζονται όσον αφορά την πολιτική και θεσμική βοήθεια του κράτους και ιδιωτικού τομέα, καθώς και την εκπροσώπηση και την πολιτική συναίνεση στη διεξαγωγή στόχους κοινωνικής πρόνοιας, της απασχόλησης και της ανάπτυξης με την συμβίωση ότι εαυτούς μας.

Κατά συνέπεια, θεωρήθηκε έγκαιρη μια διεξοδική αναθεώρηση των κρατικών ταξινομήσεων και της κοινωνικής πρόνοιας, όπως εξετάσουμε τις διάφορες μορφές συντονισμού των μηχανισμών κοινωνικής προστασίας.

Στην οποία διάφορα ενδιαφερόμενα μέρη είχαν το ρόλο τους για αυτές τις ενέργειες και την αναγνωρισμένη σημασία, ιδίως για τον μεγάλο αριθμό των δικαιούχων.

Λαμβάνοντας υπόψη την επίδραση αυτών των ψηφισμάτων εκδόθηκε ένα νέο κίνημα των ενώσεων που είναι γενικευμένη, έτσι ώστε το κράτος είναι αυτο-επιβεβαιώνεται ως το κράτος πρόνοιας, με δεδομένη την καλή απόδοση και την εδραίωση αυτών των πράξεων και συγκεκριμένων δράσεων.

Υπήρξε πράγματι μια μόλυνση στο επίπεδο των μελών που έχουν θέσει αυτήν την ιδεολογία, όπως η κοινωνική πολιτική και την προστασία του, με στόχο την οικονομική ανάπτυξη, καθώς και τη μείωση των κινδύνων στην εργασία και την παραγωγικότητα και την επιβίωση της εργατικής τάξης.

Ήταν στην καταγωγή του, το διάσημο κλασικό έργο της κατασκευής της κοινωνικής ιδιότητας του πολίτη, νομικό σχήμα του οποίου φαινόμενο συνέβη στον εικοστό αιώνα.

Ωστόσο, ένα από τα βασικά θεμέλια που ονομάζεται «κράτους πρόνοιας». όπου η συμμετοχή σε κοινωνικά παραγόμενου πλούτου, σε συνδυασμό με την αναγνώριση της εγγενούς της ισότητας μεταξύ των ανθρώπων - λόγος ηθικό-πολιτικό έθνος-κράτος Modern.

Ήταν μια πολιτισμική πλαίσιο που εξέδωσε αρκετές Ηνωμένα Έθνη να αναγνωριστεί η εμφάνιση των βασικών λύσεων με στόχο την τόσο των εργοδοτών όσο και των εργαζομένων, σε σημείο καμπής και ευγενή υψόμετρο.


Έτσι, η προσδοκία ότι η ομιλία μας μπορεί να κάνει μερικές σκέψεις σχετικά με το θέμα της "μη αναστρεψιμότητα του χρόνου», έκανε αυτό forma..António Cardoso

«Η μη αναστρεψιμότητα του χρόνου» (...) 274

Sem comentários:

Enviar um comentário