terça-feira, 14 de fevereiro de 2017

"De Mënscherechter vun Zäit" (...) 299







Zäit gëtt an all vun eis, well et zu deem Timeline natierlech, wéi eng kierperlech Existenz ze wunnen der "Liewen Zäit" ass datt d'Zäit engem Plafong op de Engersäits virbereet.

Op der aner Hand, d'Dauer vun där Zäit als agespaart Zäit, wou een ass, gehéiert als gläichwäerteg ze "een" an hir "Liewensdauer".

Wa mir der Meenung, datt d'Zäit ass et, fir an op deem stoung d'Timeline tëscht Gebuert an hält am Liewen vun "een" mir kënne bestëmmt soen, dass de Beräich vun "Liewensdauer" X zur Zäit begrenzt ass.

Zumools well et an hiren séchert Dauer ass, Zäit der Gebuert vum "een" gesammelt, ass do en Ufank an der Zäit et klemmt den agespaart Zäit "Liewensdauer", an onbedéngt seng Kappgare déi irreversibel ass.

Sou ass et normal, datt et dat zielen ass, dass de "Liewensdauer" Zeechen, datt "een" gelieft.

Zäit ass dëst ëmmer, wat zu dëser Zäit ze soen?

Dat heescht, d'X Zäit, datt "een" zu engem bestëmmten Zäitraum vun hirer Existenz gelieft.

Kloer dréckt dëst Grof de Fait, wann mir der Meenung, datt eng Persoun sou vill Joer gelieft?! Zum Beispill: Am Joerhonnert X .... Y .... Joer, sou de "Liewensdauer" ass am Joer ausgedréckt.

An anere Wierder, et ass jo e Privileg Zäit, déi grouss unzeginn Zäit ze ginn, déi an longevity schaaft, et dës Kéier wënschenswäert ass ze liewen haaptsächlech mat enger mentaler a mental Wellness mat Liewen.

Dës Begeeschterung fir "liewen", wéi och als legitim, ass eppes (...) datt aus dem gutt geet, vu déif interiority un, eng Wëllen an Wonsch ze liewen incommensurable.

Et ass de Sënn vum Liewen op hir Héicht a Herrlechkeet, dat presentéieren Liewe maachen, nach ass Material, Gabarit an Synch, och lieweg der "Illusioun" realiséiert, datt et effektiv, authentesch an eemoleg ass.

Jo, eigentlech, just ass et ouni Zweiwel, ass et nët deelbar, datt all Mënsch et efficace Gestioun huet soll.

Ausbaue der "Liewensdauer" datt an fit ass well eis natierlech d'Pfleeg, studéiert a Wëllen SuperSpillMobil zum "maachen", net de likeness vun "déi aner" "all Bestellung" geaffert ze erreechen der nëmmen siichtbarst gutt dass Liewen ass.

Dommen (...), da solls de undervaluation vum Liewen (...), dass et der Gréisst ass, de Primär- vun all Pos Propriétéit ass "gemëscht" mat eppes dat net an dëser Léisung (...) goen soll, well materiell Gidder si just datt et (...).

De "Mënsch Spezifizitéit", huet e staarkt "iwwernatierlech", wat "nei" ass Basisdaten, well am Material Welt wou déi aktuell global Raum ass mir liewen an mir nach Alleng sinn an nëmmen Musee ze "materiality vu Saachen."

D'substantiell, déi zu der "Essenz" vum Liewe gehéiert, ass vernoléissegt, aus Ignoranz, op déi eng Hand.

Wéinst dem seng "Inaccessibilitéit", gëtt d'Gefill, datt dëst obscurantism fir Mënschlechkeet premeditated ass.

Mir wäerten an dëser "Material Liewen" liewen, iwwerdeems kierperlech Existenz, Virlag vun enger Material Kierper, Rief natierlech Konditioune vun egal.

An der Tëschenzäit, liewen mir nëmme just, fir dat, wat mir den "Grondschoul" vun engem Liewe ruffen, well Dir an seng komplett an dëser Matière Welt liewen do net.

Dëse "virleefeg" vum Liewen entsprécht eng implizit Etapp der "mënschlech Konditioun" dës "Material Liewen" ze liewen, an d'spéit sécher an aner "iwwernatierlech" Aspekt geschéien.

Sou, an der Erwaardung, datt eis Ried e puer Iwwerleeungen iwwert d'Thema vun "Mënscherechter vun Zäit" verloossen kann, huet mer dat esou. "António Cardoso

Sem comentários:

Enviar um comentário